Dag 16

3 augustus 2014 - Valdez, Alaska, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7:00 uur wakker geschrokken. We moeten beertjes gaan zoeken. In haast opgestaan en hup in de auto. We rijden naar de Hatchery, Old Town en gletsjer en we posten 2,5 uur..........zonder resultaat. De zeeleeuwen, zeehonden, zeeotters en zalm geven een paar shows weg, maar teleurgesteld keren we terug naar ons hotel. We gaan een latte halen, gaan naar de supermarkt en kruipen terug in bed. Het weer en het dorpje dagen ons niet uit voor iets actievers. We kijken de hele middag forensic files en hardcore pawn. Net een gewone zondag thuis!
Om 18:00 uur worden we weer onrustig en we stappen rond 18:45 uur weer in de auto. We rijden weer naar de Hatchery. Het is vloed en we aanschouwen het alledaagse spektakel  van de meeuwen en zalm. Na 1,5 uur besluiten we dat de beren van Valdez absoluut geen zin hebben in ons en we keren terug naar het hotel. Slapen dan maar en vroeg weer op voor de Ferry naar Whittier.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl